Autel AutoLink AL619 Code Reader Review 2020
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel AutoLink AL619 قادر به بازیابی کد اختصاصی ، عمومی و معلق در تولید کننده است ، بدون شک یک کد خوان همه کاره با چنین توانایی قدرتمندی در تشخیص و پاک کردن سیستم ترمز ضد قفل و سیستم مهار ایمنی است. این دو ویژگی ایمنی بسیار مهم برای هر خودرویی است. AL619 به غیر از ارائه یک نمایش بصری با LED ، صداهای صوتی را نیز ارائه می دهد. این تکنیک صوتی داخلی هنگام اسکنر و تعمیر کامل اسکنر به کاربر اطلاع می دهد.

علاوه بر این ، با طیف گسترده ای از وسایل نقلیه سازگار با OBD1 ، OBD2 و CAN سازگار است. این شامل بیش از 50 مارک خودرو از آسیا ، اروپا و بازار داخلی است. این یک طراحی جمع و جور و سبک است زیرا فقط 4.1 در 1.5 در 7.8 اینچ اندازه دارد. با استفاده از این دو ویژگی ، این یک کد خوان تشخیصی قابل استفاده ساده و قابل حمل است.

علاوه بر این ، این ویژگی پیام رسانی IM را دارد که به کاربر توانایی دریافت فیدهای داده زنده و توانایی بررسی انتشارات وضعیت را می دهد.

بنابراین می توان گفت ، Autel AL619 طیف گسترده ای از عملکردها مانند بازیابی اطلاعات خودرو ، بازیابی و پاک کردن کدها را در ABS & SRS ، مشاهده داده های قاب منجمد و خواندن ، ذخیره و پخش جریان زنده داده ها را انجام می دهد.

Autel AutoLink AL619 Code Reader Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از شش جنبه بررسی کنیم.

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

یکی از دلایل اصلی اینکه چرا افراد از یک ابزار اسکن اولیه به یک کد خوان پیشرفته تر می رسند ، پوشش دادن وسایل نقلیه بیشتر و انجام طیف وسیعی از وظایف است. اسکنر Autel AL619 خودروهای OBD1 ، OBD2 و CAN را پوشش می دهد. این شامل بیش از 50 مارک خودرو - وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی است. برخی از مارک های اتومبیل که Autel AL619 بر روی آنها کار می کند شامل مرسدس ، پژو ، جگوار ، فورد ، BMW ، GM ، میتسوبیشی ، هوندا ، هیوندای ، سوبارو ، VW ، لندرور و غیره است.

2. قابلیت اطمینان

اگر به دنبال یک ابزار اسکن قابل اطمینان هستید ، کد خوان Autel AL619 ابزاری عالی برای شماست. این اسکنر نه تنها قابل اعتماد است بلکه بسیار دقیق نیز می باشد. بنابراین ، با استفاده از این اسکنر اطمینان حاصل خواهید کرد که هر بار که چراغ موتور چک یا چراغ SRS روشن می شود ، نتایج دقیق دریافت می کنید. علاوه بر این ، اسکنر دارای یک صفحه نمایش صوتی و LCD داخلی است که کار مکانیک را ساده می کند.

3. طیف گسترده ای از توابع

خواه بخواهید عیب های موجود در ترمزهای ضد قفل ، سیستم های مهار اضافی و سیستم های کیسه هوا را تشخیص دهید ، این دستگاه به کمک شما می آید. همچنین ، می تواند برای خواندن ، ذخیره و پخش جریان های داده زنده استفاده شود. سایر عملکردهای مهم شامل خاموش کردن چراغ چک موتور ، پاک کردن کدها و تنظیم مجدد مانیتورها است. این چیزی فراتر از یک خواننده کد اساسی است و می تواند برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد.

4. رابط کاربری بصری

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این کد خوان دارای ویژگی های آسان برای استفاده است. این یک صفحه نمایش بزرگ LCD رنگی دارد که اطلاعات شناسایی شده از سیستم رایانه اتومبیل شما را نمایش می دهد. صفحه LCD اجازه می دهد تا نتایج حتی در مناطق کم نور نیز خوانده شود. این صدا داخلی است که به شما کمک می کند تا نتایج را از دست ندهید. در حالی که دکمه های کاملاً مشخص شده ، استفاده از دستگاه را حتی برای مبتدیان نیز ساده می کند. با منوی چند زبانه آن می توانید به زبانی بروید که با آن مشکلی ندارید.

5. کیفیت بالا و ارزش زیبایی

Autel AL619 کاملاً طراحی شده و برای چشم بسیار جذاب است. علاوه بر این ، به دلیل سرعت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اسکن عالی را دارد. با ترکیب این دو ویژگی ، اسکنر تشخیصی AL619 را از نظر عملکرد بسیار مطمئن و کارآمد می کند.

6. اسکنر مناسب بودجه

حتی اگر این اسکنر دارای ویژگی های اضافی باشد که آن را برای تکنسین ها و همچنین مکانیک ایده آل می کند ، با قیمت بسیار خوبی به فروش می رسد. بنابراین ، ویژگی های اضافی دریافت می کنید که در یک ابزار ساده و قابل اعتماد در کد خوان های اساسی یافت نمی شوند. علاوه بر این ، استفاده از آن بسیار آسان است و همراه با به روزرسانی مادام العمر رایگان است.

در مورد اطلاعات اصلی Autel AL519 چطور؟

با ALL 1996 و سایر وسایل نقلیه جدیدتر قابل استفاده است.

سازگار با وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی.

کدهای سیستم ABS / SRS را بر روی مدلهای اصلی که در سال 1996 یا بعد ایجاد شده اند شناسایی می کند.

اطلاعات وسیله نقلیه (VIN ، CIN و CVN) را می خواند.

کدهای عمومی (P0 ، P2 ، P3 و U0) ، خاص تولید کننده (P1 ، P3 و U1) و کدهای معلق را بازیابی می کند.

کارت حافظه TF برای پشتیبان گیری از داده ها و به روزرسانی های نرم افزار.

چراغ های خطای نشانگر سوf عملکرد (MIL) و ABS / SRS را خاموش می کند ، کدها را برداشته و مانیتورها را مرتب می کند.

اسکن ها داده های زنده PCM و سنسورهای زنده را جمع آوری و بازیابی می کنند.

مزایا و معایب Autel AL519 را با هم بررسی کنید:

مزایای:

1. این یک محصول ضروری برای حرفه ای ها است. Autel یک توسعه دهنده پیشرفته است بنابراین ابزارهای حرفه ای و قابل اعتمادی را تولید می کند که قیمت مناسبی دارند.

2. رابط کاربری آسان برای استفاده از دکمه. به راحتی می توانید سیستم ترمز ضد قفل و کدهای سیستم مهار اضافی را بخوانید و تمیز کنید. شرح هر کد نیز نشان داده شده است بنابراین به تشخیص مشکلات کمک می کند

3. ارزان است این اسکنر دقیقاً مانند اسکنرهای دیگر بسیار گران تر کار می کند. یک انتخاب عالی برای کسانی که می خواهند پس انداز کنند و یک محصول مفید دریافت کنند

4. این یک صفحه نمایش رنگی عالی دارد

5. عملیات را سریع انجام می دهد زیرا استفاده از ابزار اسکن سریع و آسان است

معایب:

این محصول مانند هر محصول دیگری جنبه های خوب و بدی دارد.

به طور خلاصه:

به عنوان یک اسکنر مفید با قیمت مناسب ، Autel AL619 برای همه افرادی که دارای خودروهای 1996 و جدیدتر هستند مناسب است. این می تواند سیستم های ABS و SRS را بررسی کند ، کدها را بخواند و پاک کند و غیره. این اسکنر در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند زیرا شما می توانید به سرعت و با استفاده از آن ماشین خود را سریعاً چک کنید و به سرعت بسیاری از مشکلات اتومبیل را برطرف کرده و مالک را راضی نگه دارید.

صادقانه بگویم ، اگر می خواهید از یک کد خوان اولیه به یک ابزار حرفه ای تر اسکن اتومبیل با قیمت مناسب برسید ، اسکنر Autel AL619 برای شما مناسب است. این اسکنر محکم ساخته شده و از نظر عملکرد بسیار قابل اعتماد است. از این ویژگی می توان به راحتی از صفحه نمایش LCD ، دکمه هایی با برچسب واضح و منوی چند زبانه استفاده کرد. این ابزار بیش از 50 مارک خودرو را پوشش می دهد و می تواند به روز شود. این برای DIYers ، تکنسین ها و صاحبان مغازه های تعمیر خودرو مناسب است. بنابراین انتخاب خود را بسته به نیازهای عملی شخصی انجام دهید. این مقاله مروری در هنگام خرید کد خوان AUTEL به شما کمک خواهد کرد .





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: